تاثیر هولوگرام بر کیفیت اموزش
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

 

تاثیر هولوگرام در ساده کردن آموزش

 

 

 

فناوری هولوگرام این قابلیت را دارد که مواردی متفاوت از سیستم های ساده و سنتی آموزشی را ارایه کند .هولوگرام یک شیوه مدرن است که کیفیت بالایی از اجسام سه بعدی ارایه کند.

 

هولوگرام های انسان،ارگان های مختلف میتوانند از روش های ساده برای آموزش کودکان و بزرگ سالان استفاده کنیم.در همین حین میشود از پروتوکل ها برای آموزش دانشجویان پزشکی استفاده کرد و با آخرین تکنیک های جراحی و وسایل مدرن استفاده کرد استفاده کرد.

 

برای یادگیرندگان در تمام سنین بازی های سه بعدی و سیستم ها که ارائه دهنده آموزه های تحریک آمیز هستند میتوانند اطلاعات علمی پیچیده  باشند که این موضوع نه تنها با معنی و آموزنده است بلکه جذاب هم هست.آواتارهای پزشکی با استفاده از هولوگرام سه بعدی که در توسعه رانندگی و نوآوری و دانش در مورد افزایش یادگیری بیماران، دکترها و دانش آموزان در مورد بدن انسان به اطلاعات پزشکی دسترسی پیدا میکنند و شرایط سلامتی را ثبت میکنند.
هولوگرام سه بعدی

 

نقش هولوگرام در طراحی آواتارهای پزشکی 

 

در طراحی آواتارهای پزشکی هولوگرام سه بعدی به عنوان عوامل موثر در آموزش مبتنی بر دانش شناخته شده اند. انجام دادن کاری به عنوان مربیان علوم  در محیط های یادگیری از برنامه های اواتار در داده های پزشکی و آموزشی استفاده میکنند تا هدایتی برای یادگیری علمی باشد.

 

تجربه دانش آموزان و ایجاد حالت های مختلف حسی و درک ها به عنوان مغز در تنظیمات هولوگرام سه بعدی یادگیری تعامل دارند.Holorad مجموعه های استاندارد و سفارشی،روشن و شفاف Voxgrams و تصاویر سه بعدی را تولید میکند که بهصورت حقیقی در فضا معلق است، برای تدریس خوب تست علم دانش آموزان و درک آن ها از آناتومی لازم است.

 

را برای جراحان،بیماران و مربیان، ارائه یک درک روشن از روابط بحرانی بین و در داخل ساختارهای تشریحی و آسیب شناختی (Holorad 2012) میدهد.دانشجویان گزارش میدهند که تدریس با نظر بصری "سه بعدی اشعه ایکس" voxgrams به میزان قابل توجهی افزایش میابد.

 





:: برچسب‌ها: هولوگرام , هولوگرافی , هولوگرافیک , هولوگرام سه بعدی , هولوگرافی و تحصیل , هولوگرافی و آموزش , هولوگرام در آموزش ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: